Sunday, September 6, 2015

SMS-ul cu problemea



Inca ma doare capul,aseara am fost la o nunta(proasta idee),evident insotita de iubitul meu,scumpul meu iubit iar toata noaptea m-am luptat cu dracusorii din mine  pentru ca totusi nu puteam face un scandal acolo,am prea multa educatie ,asa ca am inceput o discutie lunga cu o sticla de vin(a nu se intelege ca m-am imbatat,regula de aur,un pahar alcool,2 pahare de apa si nu ai cum sa te ametesti)trebuia sa inec cumva lacrimile care mi se inodau in gat si sa nu le las pe nenorocite sa iasa.E frustrant sa mergi la un eveniment unde esti nevoit sa vezi 2 tineri casatoriti care radiaza de fericire si parca vezi iubirea cum pluteste in jurul lor in timp ce relatia ta scartaie de ceva vreme,si parca traiesti intr-o umbra,parca barbatul de langa tine nici macar nu te vede,parca strigi din tot sufletul si el nu te aude,e chiar frustrant.De fapt eu ce insemn?

Acum ceva zile am facut un lucru de-a dreptul prostesc,pentru prima oara in viata mea am renuntat la principiul meu de o viata”Lucrurile pe care nu le sti,nu au cum sa-ti faca rau” si mi-am bagat nasul unde nu mi-a fiert oala,adica in telefonul iubitului meu,nu a trebuit sa ma chinui mult pentru ca oricum din prima am gasit ceva care mi-a dat totul peste cap,toate promisiunile lui si juramintele lui s-au dus dracului in cateva secunde,iar iubirea mea pentru el…habar nu am ,poate vorbesc doar nervii.

“Aseara am pacatuit”(Discutie cu prietena mea cea mai buna,off,ne asemanam atat de bine ,iar relatiile noastre amoroase o iau atat de des razna)

“‘Ce ai facut?”

“I-am umblat in telefon si am gasit sms-uri ciudate catre o tipa care parea  fi o iubita”

Ridicand spranceana perfect pensata pe sub breton…

“Unde era ideea ta cu,daca vrem sa ne fie bine,nu ne bagam nasul?”"

“Parca am simtit ca exista ceva”

“Si ce ti-a zis?”

“Ca e o prietena foarte buna….”

“Si tu de ce nu ai aflat de ea pana acum?”

Offf,fata asta,mereu pune intrebari bune….iar eu…eu ma intreb daca el macar stie care este floarea mea preferata,ca ma uit la filme vechi din anii 40′ ca am un suflet si o nevoie nebuna de afectiune?

No comments:

Post a Comment